torsdag 21 juli 2011

Frukoststunden, mitt bästa ögonblick på jorden.

Den bästa stunden är frukosten. Då jag sitter med mina nyvakna tankar och mitt nybryggda te.
Det är lugnt och stilla, allt känns möjligt och jag äger hela världen.
Vädret utanför har ingen betydelse. Jag sitter omfamnad i mitt lilla kök. Även det värsta regnrusk känns mysigt, när jag sitter med min älskade tekopp i handen.
Det är de här stunderna som är meningen med livet. Då jag befinner mig i harmoni, i en snäll värld.

Kan inte du som läser det här berätta vilken stund som är din, bara din!? Det vore så mysigt att få höra vilka ögonblick som ger dig mening med livet!

Frukostkram!

Maria

2 kommentarer:

  1. Varje gång jag ska gå ner till spårvagnen så känner jag ren glädje, jag vill springa ner för backen, känner mig fri. Detta handlar om en minut eller två då jag känner mig oslagbar.

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du delar med dig Organica! Tack för ditt ögonblick av glädje! Din stund på jorden!
    Jättekram Maria

    SvaraRadera